Home » Fără categorie » Instantanee din Berceni

Instantanee din Berceni

Acum câteva zile, spuneam în altă parte decât aici că…

Nu îmi place să trăiesc cu realitatea că Spitalul de Psihiatrie se află efectiv la doi paşi de mine, iar eu, în loc să ascult poveştile pasionante ale dromomaniacilor şi ale toxicomanilor de acolo, sunt, în schimb, obligată să plec urechea la alte enigme – dar înmiit mai plicticoase, ce sălăşluiesc în corduri hipertrofiate ori cu sechele de infarct.

psihia

Cred că o adăugire ar fi oportună.

Îmi place mirosul de tocăniță ce răzbate prin gratiile ferestrelor apartamentelor cu alură comunistă din Berceni, împreunându-se aberant cu odoarea octanică a carburanților de la benzinăria de peste drum.

Și îmi mai place că pot da nas în nas cu Ciochina fără să fie nevoie de vreo călătorie plicticoasă de trei ore pe șinele patriei, ci numai de una de treizeci de minute în subteranul bucureștean.

De îndată ce voi izbuti să-mi implantez în subconștient și ideea că, în ciuda numelui său, cimitirul Cărămidarii de Jos nu e cu nimic mai prejos decât cel din Montmartre, cred că peregrinările mele prin arealul sudului Capitalei vor deveni infinit mai plăcute.

ciochina

Leave a Reply

