Home » Fără categorie » When your brain shuts down

When your brain shuts down

Câteodată, mă întreb dacă chiar există; dacă nu cumva e doar un inorog verde lâncezind pe o pajiște roz-bombon (ori viceversa?), ale cărui pârțuri înmiresmate cu efect psihotrop constituie factorul incriminator principal al marii mele căderi.
 
Al marelui meu rău.
 
Al epilepsiei existențiale și al crizelor sale de grand-mal, care nu mă găsesc niciodată pregătită să-mi mușc degetul mic de la mână. Nu că de la picior aș putea, coloana mea vertebrală având flexibilitatea unei bare de bătut covoarele – una din alea care se găsesc în fața sau în spatele mai tuturor blocurilor și de care copiii își agață pumnii mici, cu nuclei de osificare abia înmuguriți, în încercarea unei bizare simboze între arborele lor corporal și metalul care le presară cu rugină linia vieții.
Leave a Reply

