Home » Jurnal » Keep on keeping on

Keep on keeping on

Când newsfeed-ul se umple de poze cu rochii înfoiate și cupe cu șampanie, parcă mă apucă nostalgia și regretele că nu am dat la Poli sau că nu mi-am făurit un viitor din orice altă stofă în afară de cea medicală; tot ce pot face e să ascult melodia asta, care m-a salvat vara trecută din ghearele pierzaniei minții, după care nu îmi rămâne decât să îmi instilez obsesiv-compulsiv în memorie, în loc de mantra, un îndemn redundant, dar eficient: „keep on keeping on.”

Yeah, I just keep on keeping on.

Leave a Reply

