Home » France » Sunt tristă ca viața

Sunt tristă ca viața

Ce tristă este viața.

Uşa mea s-a transformat în poartă pentru vecinii care joacă volei pe hol duminică seara, aşa că decisei să-mi mut tălpăşița temporar în bucătărie şi să prăjesc două ouă. Proastă alegere a playlistului, însă. Pe celălalt ochi al plitei, un ghanez cu şosete flauşate şi un fel de gumari în picioare mesteca de zor într-un sacâz de carne tocată cu ceapă, pe când eu încercam să stropesc gălbenuşurile cu ulei încins şi să-mi mut privirile de la şoşonii ăia sordizi şi vomitivi.

…Toate astea în vreme ce sublimul Chet Faker cânta ceva de happiness şi fucked up mess cu vocea lui cea sexy (cea mai sexy voce masculină ever), iar eu, chiar dacă izbutisem să-mi mut privirea de la gumarii lui, imaginația eşuai lamentabil în a mi-o struni.

Cum, mă, cum?

Cum să asculți Chet Faker într-o bucătărie jegoasă, unde pute a ceapă şi-a şoşete nespălate de ghanez, şi suflând în cur plitei electrice, ca să se facă ouăle mai repede?

Şi mai ales, cum să mai speri că o să mai ştii vreodată ce-i ăla libido, având în vedere episodul ăsta greţos, coroborat cu stagiul de urologie, care-ncepe fix mâine dimineață?

Ce tristă este viața. Ce trist că nu poți să-ți alegi vecinii. Ce nasol că Chet Faker nu-şi prăjeşte ouă în bucătăria de la etajul 7 din Galinat.

Leave a Reply

