Home » Fără categorie » Trista de mine

Trista de mine

Ieri s-au schimbat internii (echivalentul rezidenților de la noi). Printre ei se numără și unul care mă jur că e bucățică ruptă din Chet Faker, pentru că deh, așa vrea viața să facă pe simpatica cu mine câteodată. Unde mai pui că e și super de treabă, iar azi mi-a dat bomboane de trei ori și s-a entuziasmat peste măsură când a văzut că știu la ce se referă clasificarea Bosniak…

Dar ghici cine începe luni alt stagiu, într-un spital situat la 100 de km depărtare.

Yey, bingo.

Eu.

FUCK TIMING. FUCK KARMA.

Și ăsta e unul dintre motivele pentru care m-am îndurat să mă dau jos din pat numai ca să mă duc la Lidl și să-mi iau bere. Și acum beau și aștept să se coacă cartofii expediați în cuptorul de la etajul 8 și înecați în piper, busuioc și curry. Ca o tristă ce sunt. Mai ales că nu știu cum să ajung la munte în weekend pe o cale cât mai ușoară cu putință și cât mai economisitoare de timp. Și nu vreau să mucegăiesc în cameră sub nicio formă.

FUCK TIMING. FUCK KARMA.

Leave a Reply

