Home » Jurnal » Nous avons trop souvent peur

Nous avons trop souvent peur

Chirurgia începe să mă surprindă din ce în ce mai tare.

E nasol să îți dai toate strădaniile să-i faci un test MMSE unui pacient internat pentru tentativă de suicid şi care nici măcar nu vrea (sau nu poate?) să mențină contactul vizual cu tine mai mult de o secundă.

Am luat vin de Chile care se desface fără tirbuşon, şampanie, două kile de mere şi prăjituri cu fulgi de ciocolată. Mâine dimineață, la 5:30, am autobuz spre Nisa,iar de acolo mă voi îndrepta către Èze. Cred (şi sper) că ceva mişto mă aşteaptă la orizont.

Bun mai e vinul ăsta de Chile. Ah, ce lepră continui să fiu. Şi ce bine e.

Leave a Reply

