Home » Food » We can get lost in the music for hours

We can get lost in the music for hours

Şi apoi putem să mâncăm. Sau înainte, după cum îi va fi vrerea stomacului. Cel mai probabil înainte.

Şi apoi o să uit cum proful de chirurgie vorbea tot timpul la singular şi nu făcea nicio clipă contact vizual cu mine, deşi eram doi externi cu el în cabinet.

Şi o să uit că m-am milogit pe lângă el ca să bag și eu degetul şi anoscopul în fundul cuiva.

Şi o să uit cum îmi tremurau mâinile înainte să contaminez mănuşa unidigitală cu nepriceperea mea.

Şi o să uit de striurile mucoasei anale ale doamnei cu rectocel.

O să uit.

O să fie bine.

O să mă mut un an în Peru şi unul în Indonezia şi totul va fi sublim.

Dar până atunci…

Just for a moment, let’s be still.

P.S. Ce damf mișto de ardei căliți se simte în cameră când mă întorc din bucătărie cu ibricul de apă clocotită în mână.

Leave a Reply

