Home » France » You’ll never have to go to work

You’ll never have to go to work

Simt aşa, o apăsare pe suflet, ca o labă de elefant pe un muşuroi de furnici.

Nu ştiu de cine să-mi fie întâi şi întâi milă: de cei care iubesc atât de mult succesul încât sunt incapabili să le mai pese de frumos sau de cei care iubesc atât de mult frumosul încât sunt incapabili să le mai pese de succes.

Odinioară, motivația mea putea muta munții din loc; în clipa de față, însă, e sub nivelul mării.

Labirintul mă înghite, iar eu mă dăruiesc unduielilor lui fără să mă uit în urmă.

Urăsc medicina rău de tot în seara asta.

Ce simplu ar fi totul dacă cineva (care să nu fie vreun boşorog cu bani ori un psihopat obsedat de mine) mi-ar spune aşa, într-o doară, comme un coup de tonnere dans un ciel serein, 

You’ll never have to go to work

You’ll spend everyday

Shining your light my way.

Lasă. O să mă descurc şi aşa. Singură şi demotivată şi fără un şfanț câştigat încă din meseria pentru care mă pregătesc, aia de-mi fură zilele, nopțile și mințile. Bine măcar că nu-s, cum ar zice mama, şi futută, şi cu banii luați. Ha, ha, ha…umorul mamei e genial. O să-mi lipsească când o să mă mut în Indonezia ca să frec coaja de la nuca de cocos şi să vegetez în coconul meu de alienare.

Iar ca notă de subsol, a se adăuga o înjurătură cărnoasă pentru Cecilia, cotoroanța de la chirurgie care a găsit de cuviință să-mi reproşeze că nu e frumos să beau cafea în timpul raportului de gardă.

De parcă ai şti tu,  care stai toată ziua cu nasul în cururi şi mațe, ce e frumosul. Fă. Asta ca să ți se dovedească până la capăt că sunt o țărancă româncă needucată ce se scaldă în nenumărate şi regretabile faux pas-uri. Bine că nu în faux besoins, ca tine.

Ah, ah, ah. Înțeleg de ce sugerase Cioran că ar trebui să ni se acorde câteva ceasuri pe zi în care să ne fie permis doar să urlăm.

Leave a Reply

