Home » France » Mai cutremurător decât cutremurul

Mai cutremurător decât cutremurul

Undele sonore de sex se transmit îngrozitor prin pereți de rigips. Zici c-a frecat cineva la urechea mea două bucăți de celuloză între ele preț de nouă minute. Brr, iac, bleah. Partea şi mai nasoală e că peste şase ceasuri tre’ să iau în primire juma’ de secție de sugaci, că-i toată lumea-n concediu şi m-au confundat pe mine cu sclava Isaura;  iar când o să mă uit la păianjenii ăia urlători, o să mă gândesc instantaneu la cum au fost concepuți şi-o să le asociez cârâielile cu frecuşul celulozei din capul meu şi-o să…fiu incapabilă de buna gestiune a actului medical, ca să mă exprim eufemistic. 

Cu alte cuvinte, nădăjduiesc să nu omor pe nimeni azi. În caz contrar, dacă ajung la mititica, poate reuşesc să mă ambiționez într-un fel sau altul şi să scriu şi eu o carte, ca să-mi dea drumul mai repede pe motiv de merite cacademice. Poftim cultură, la propriu şi la figurat; nah, tot răul spre bine, iar cu prilejul ăsta, ete că pricep şi însemnătatea medicinii în viața mea.

Leave a Reply

